My-Connect – het dienstenportfolio van BusinessCom – heeft sinds kort een nieuwe website. In 2016 startte BusinessCom onder de My-Connect-naam paraplu met een eigen SIP Trunk-dienst, internetverbindingen en de cloud telefonie-oplossing Telepo. Ondertussen is My-Connect uitgegroeid tot een portfolio van 16 diensten en om dat overzichtelijk te houden, is een nieuwe My-Connect website nodig.
Die website is nu live en geeft overzichtelijk alle (cloud-)diensten die (whitelabel) via BusinessCom geleverd kunnen worden. Na My-Connect Telepo, My-Connect Trunking en My-Connect Connectivity telt het dienstenportfolio inmiddels diverse oplossingen voor cloud telefonie, UC, mobiel, networking en cybersecurity. En het portfolio is nog altijd in ontwikkeling: het afgelopen jaar zijn onder andere Xelion, Youfone Zakelijk, My-Connect Dialogue en My-Connect teleQ toegevoegd. Op korte termijn verwacht BusinessCom de 17e dienst aan My-Connect toe te voegen.
De My-Connect Portal
Centraal in de dienstverlening van My-Connect staat de My-Connect Portal, die geïntegreerd is met de webshop. De portal is door BusinessCom in eigen beheer gemaakt en wordt continu doorontwikkeld om het gebruiksgemak voor resellers te vergroten. Via de portal kan eenvoudig via hetzelfde loket zowel hardware, als diensten, als verbindingen besteld en beheerd worden. Tevens kunnen via ditzelfde portaal porteringen aangevraagd worden en kun je als reseller je klanten ermee factureren.
All You Need Is My-Connect
Om My-Connect de aandacht te geven die het verdient, heeft BusinessCom 2024 het thema ‘All You Need Is My-Connect’ gegeven, omdat het alles biedt wat je als reseller nodig hebt: hardware, (cloud-)diensten, eenvoudig te bestellen en beheren via de portal en ondersteund met de bekende support van BusinessCom.
Meer weten over de mogelijkheden van My-Connect? Neem dan nu contact met ons op.