Met rook, vuur en verkoopkansen trapten Jabra en BusinessCom nieuwe incentive-acties af tijdens een exclusieve BBQ-clinic voor resellers.
Woensdag 7 mei vond er in Delft een smakelijke aftrap plaats van de nieuwe Jabra. BusinessCom en Jabra nodigden een selecte groep business partners uit voor een exclusieve BBQ-clinic bij Smokey Goodness.
Tijdens het event stond niet alleen heerlijk eten centraal, maar ook groei en verkoop. Terwijl pitmaster Mitch de deelnemers begeleidde bij het bereiden van BBQ-gerechten op de Bastards, presenteerden Menno Klerks, Maurice van Hogeloon en Jeroen Osnabrug van Jabra de nieuwste incentive-acties, de ondersteunende marketingtools die Jabra resellers biedt en een sneak preview van Jabra’s nieuwste video-oplossingen. Resellers die inzetten op de verkoop van Jabra-headsets en video-oplossingen kunnen uiteenlopende prijzen verdienen zoals een Kamado BBQ.
Iedere deelnemer ging naar huis met het BBQ-boek van Jord Althuizen, oprichter van Smokey Goodness en bekend als dé BBQ-goeroe van Nederland.
Ook deelnemen aan de Jabra-incentives?
Neem contact op met BusinessCom en ontdek hoe jij mee kunt doen.