Kosten
Kosten voor deze training zijn €500,- per deelnemer voor 2 dagen.
Als onderdeel van het My-Connect Telepo introductie pakket is de training gratis voor maximaal 2 personen.
*Per reseller maximaal 1 introductiepakket, de eenmalige kosten voor een introductiepakket zijn € 795,00
Inhoud
Tijdens de My-Connect Telepo Hosted administrator leert u het Telepo platform kennen, de basis om een nieuwe organisatie in te richten, toestellen en applicaties te koppelen en troubleshooten.
Tijdens de tweedaagse My-Connect Telepo training komen de volgende onderwerpen aan bod:
- My-Connect Hosted introductie
- Licenties en gebruikers profielen
- Configuratie van Organisatie, groepen en gebruikers
- Toestel provisioning, configuratie en troubleshooting
- Configuratie van rechten en routing regels
- Configuratie van ACD, Hunt en Attendant groepen
Vereisten voor de training
- Goede beheersing van de Engelse taal (Nederlands gesproken training, interface en slides in het Engels)
- Laptop met Windows 10 of MacOS X en nieuwer
- Smartphone Android 11 of nieuwer of iOS 15 of nieuwer